donderdag 6 december 2012

De Schuld




In mijn verbrokenheid
Roep ik tot U

Ik wil in Uw aanwezigheid zijn
Wilt U mijn leiden
uit deze donkere, verlaten plaats van pijn

Ik weet dat ik U kan vertrouwen
maar ik heb uw leiding nodig
Help mij, Heer
wat er ook gebeuren mag

Ik kan de beschuldigingen,
afwijzingen en onvergevings gezindheid
niet meer verdragen

Steeds weer de schuld
van een ander
op je nemen

Steeds weer de schuld
van een ander
dragen

De schuld
wat niet eens
mijn schuld was

Ik ben geen kind meer,
maar een volwassen vrouw

Het is nu tijd
"Mijzelf te zijn"

Het is nu tijd
om te zeggen:
"Ook ik heb pijn"

Ik ben niet prefect,
maar deze schuld lag niet bij mij

Ik hoef mijzelf niet te verdedigen
Ik hoef mij niet te bewijzen

Heer, U zelf bent mijn getuige
U ogen hebben alles gezien
U was er ook bij

 

Nu Heer,
ren ik naar U

Houd mij vast
heel dicht bij U

'K zet het van mij af
'k   Wil alles aan U geven

'k Wil slechts bij U zijn
elke dag

En elke keer
als ik bij U ben, Heer
Laat mij even dat kleine kindje zijn



@Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten