donderdag 6 december 2012

Jij, mijn ongeboren kind



De tijd gaat hard.

De jaren gaan voorbij. De kinderen worden ouder.

Maar bepaalde herinneringen blijven.
Ik droom in gedachten wel eens was.
Mijn droom ...

Jij, mijn ongeboren kind

Breng mij hoop en liefde
Breng mij vrede en blijdschap
Ik droom van het staren naar je mooi gezich
Je hebt mijn kleur haren
en mijn bruine ogen.

Ik droom ervan dat ik je vasthoud
Kijkend naar je kleine vingertje
dat alles grijpt
Luisterend en tevreden zingend naar een lied
dat alleen een zuigeling weet

Al hebben mijn armen
mijn ongeboren kind nooit dragen
Ik zal deze droom altijd bij mij bewaren
ik zal je wiegen en van je blijven houden

Want jij bent mijn ongeboren kind
en in de hemel komen alle dromen uit
Engelen zorgen voor jou
Ik zal wachten op jou

Want eens komt die tijd
in de eeuwigheid.



WANT ...

Alle zegen komt van boven
Ook dit zegen komt van U.
Elke keer als ik er aan denk
Heer, ik geef het steeds terug aan U,

Deze blijdschap
Deze vreugde
Het mocht niet zo zijn

Heer, ook al komt deze herinnering steeds terug
Voor mij zal dit altijd als een zegen zijn.


@Silvia
Geschreven: 02-09-2007

Geen opmerkingen: