donderdag 6 december 2012

Dankbaarheid



Dankbaarheid

Heer, zovele tranen
eens zoveel verdriet

Bij U mag ik komen,
zoals ik ben

Verworpen door de mens
Maar aangenomen door U als uw kind
Ik ben een kind van God

U droogde mijn tranen
U genas mij van al mijn verdriet en pijn

Bij U mag ik komen
zoals ik ben

Geen veroordeling meer
U, heeft mij gered

Gered van het verleden,
U riep mij bij naam

Al voor de grondlegging der wereld
Kende U mij al, U had al een plan

U plan om mij te redden
Een doel voor mijn leven
Het stond allemaal reeds vast

Oh, Heer, mijn Koning, mijn Verlosser,
mijn Redder, mijn Geneesheer

Ik mag U nu kennen en van u getuigen
wat U voor mij heb gedaan

Alle glorie aan de Vader,
Alle glorie aan de Zoon

Alle glorie aan Uw heilige Geest,
die nu in mij woont

Ik wil U prijzen
Ik wil U loven
Ik wil U danken
Voor alles, Heer

Voor alles wat U voor mij heb gedaan
Dank U wel Heer,
Ik hou van U

@Silvia

Geen opmerkingen: